Sucre ~ Potosi - Reisverslag uit Potosí, Bolivia van Los Amigos Altiplano Altiplano - WaarBenJij.nu Sucre ~ Potosi - Reisverslag uit Potosí, Bolivia van Los Amigos Altiplano Altiplano - WaarBenJij.nu

Sucre ~ Potosi

Door: LAA

Blijf op de hoogte en volg Los Amigos Altiplano

22 Januari 2014 | Bolivia, Potosí

Weeral om 6u30 opgestaan in Sucre vandaag. WE willen op tijd in Potosi aankomen om deze namiddag de zilvermijnen te bezoeken. Terwijl de bijna volledige groep hiermee bezig is , zit ondergetekende eenzaam in zijn kamer deze verslagen te maken . Ik ben nog wat bang om mijne dikke teen te stoten, vandaar... De weg van Sucre naar hier was buitengewoon mooi om te rijden en we kwamen hier dan eigenlijk veel te vroeg aan in Potosi. We zitten hier weer op 4100 meter, maar voorlopig zijn er geen klachten, en het weer blijft mooi, wel een beetje frisser gelukkig .Even wachten aan het hotel, na een half uurtje was dan toch iedereen geinstalleerd, Daarna zijn we gaan lunchen in de stad, waarna de groep in een taxibus is gestapt om naar de zilvermijnen te rijden ; hoe dat bezoek is afgelopen ga je in een volgend verslag te lezen krijgen . Zo dat was het dan voorlopig weer Aan iedereen op het thuisfront de groeten .
Max R.

  • 22 Januari 2014 - 22:13

    Jul:

    Leuk dat er nog eens verslagen zijn toegekomen. Zo kunnen we weer beter volgen. Het wordt wel hoe langer hoe spannender met de ritten. Hopelijk blijft het toch nog veilig !
    En die warmte met die dikke motorpakken, dat is zweten geblazen. Wij koelen hier meer en meer af zonder onze bedverwarmers.
    Verzorg toch maar goed je teen zodat je weer snel kunt meedoen.
    Veel liefs en groeten van ons allen.
    Jul

  • 22 Januari 2014 - 22:22

    Simone:

    Ola !! Zilvermijnen .... Vrouwen.... Denken jullie wat ik denk ?

  • 22 Januari 2014 - 22:33

    Jos Beyens:

    Ik wil ook ginder eenzaam op een kamer verslagen schrijven! En zweten in dikke moterpakken. Seffens krijgen we nog compassie :-)

    Groeten en nog veel plezier onderweg!!

    Jos

  • 23 Januari 2014 - 00:57

    Agnes:

    De reporter van dienst doet dat goed hoor.
    Tof om te lezen en het landschap wordt daar precies alsmaar mooier en mooier.
    Mannen geniet ervan want hier in Belgiê blijft alles (gelukkig) hetzelfde,
    maar dat is toch een beetje eentoniger dan ginder lijkt mij.
    groetjes van de familie .
    Agnes .

  • 23 Januari 2014 - 12:37

    BOB:

    Ja toch straf he! De vrouwen zien bij het woord zilvermijnen de ringen en kettinkjes al om hun vingers en hals. Tof dat we jullie reis mee kunnen volgen. 33 graden, frisse berglucht, mooie landschappen. Volgende keer ga ik mee! Al is het om jullie veters te knopen na zware dag, soep te maken en delen, boterhammen te smeren. Als het echt moet maar zal tegen men goesting zijn, zonnecrème smeren op jullie hoofden en voor de rest trekt ge uwe plan. Dus nu weten jullie het voor volgende keer. Knecht nodig? Bel me !!!

    Max, veel beterschap met je teen.
    Groeten aan allen.

    Bob

  • 23 Januari 2014 - 15:35

    Kaatje:

    goh , het gaat nogal vooruit hé, jullie zijn al weer bijna twee weken van huis, gelukkig alles nog dik in orde ginder.
    tof om zo regelmatig het verslag te lezen hebben we een idee waar jullie steeds vertoeven.
    geniet er nog van heren !
    Kaatje en Wix

  • 23 Januari 2014 - 22:28

    Marc Van Bergen:

    aan Yvan Remory en zijn reisgenoten.

    vandaag voor het eerst jullie blog bezocht. Mooie verhalen en geweldige ervaringen. Als motorrijder, met geen ervaring zoals jullie, ben ik toch bijzonder geboeid door jullie reis - een droom om ooit eens mee te maken, maar Yvan, ik denk dat ik hiervoor wel een aantal uren "praktijkervaring" zal nodig hebben.
    Ik zoek op internet naar het traject dat jullie afleggen.
    Ben gewoonweg veel te jaloers op jullie prachtige reis en wens jullie nog schitterende reiservaringen.
    Vanaf nu blijf ik jullie volgen.

    Groeten vanuit Berlijn,
    Marc van Bergen.

  • 24 Januari 2014 - 09:05

    Chris:

    Waw tof al die verhalen achter elkaar ! Ik ken je niet Max, maar bedankt, ik vind dat je dat goed doet. Ik hoop dat je snel niet meer zult voelen dat je een dikke teen hebt !

    Wel top, al die ingredienten : avontuur, verrassing, mooie landschappen, goed gezelschap en een vleug romantiek ! (het lekkere eten en drinken ben ik opzettelijk vergeten, houd de focus op de weg !).

    En Petrus, ik ben super fier op jou !

    Hasta pronto chicos !

  • 24 Januari 2014 - 18:23

    Carie:

    hallo mannen,

    gullie zien er precies wel een beetje stofferig uit bij da beeld van de Ché hé :)

    Hier is alles in orde.

    Toch wel content dat jullie bijna de laatste week ingaan se.

    groetjes,

    Carie

  • 24 Januari 2014 - 20:25

    Boy:

    Ik lees al een tijdje jullie verslagen en ik vind het geweldig dat jullie je zo amuseren.
    Geweldig dat jullie op deze wijze zuid amerika leren kennen

    Yvan En consorten Nog veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Potosí

Los Amigos Altiplano

Avontuurlijk motorreis Altiplano

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2014

Terug naar Arequipa

30 Januari 2014

Arica - Tacna

28 Januari 2014

putre arica

28 Januari 2014

Potosi-Tholar

26 Januari 2014

Uyuni-Potosi
Los Amigos Altiplano

Vrienden uit Wuustwezel op de hoogvlakte in Bolivie .

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 15954

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Los Amigos Altiplano

Landen bezocht: